onsdag, augusti 20, 2014

Många mejl blev det…

I måndags, min första arbetsdag efter semestern, fick jag ta itu med en hel del extrajobb. Min inbox var totalt överspammad, jag hade fått mer än 35 000 nya mejl. Nu var det ”bara” att rensa bort skräpet och spara de riktiga mejlen, bland annat anmälningar till höstens första Estradföreläsningar. Vi hade visserligen många deltagare på våra föreläsningar i våras, men inte riktigt så många som 35 000…

Vi inleder med två spännande föreläsningsteman: 4 september delar Per Kristensson med sig av sina insikter från många års forskning om kreativitet, innovation, konsumentbeteende och medskapade tjänster.

Sedan dröjer det några veckor tills nästa tillfälle. 1 oktober handlar Estrad om 3D-printing. Christian Sandström ska ge oss intressanta fakta med utgångspunkt i hörapparatsbranschen. En av hans slutsatser är att hajpen kring 3D-printing kanske borde tonas ned en aning…

Jag ser fram emot spännande forskning och möten på Estraden.

Hoppas vi ses!

/Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar